Maksaminen ja laskutuskysymykset

Miten voin muuttaa valitsemaani maksutapaa?

Nordicfeelin maksupalvelut hoitaa Klarna Checkout. Klarna Checkoutin tarkoituksena on tehdä maksuvaiheesta asiakkaillemme mahdollisimman helppokäyttöinen ja selkeä. Kassalla voit valita maksuvaihtoehdoista juuri sinulle sopivimman.

Mikäli et voi valita haluamaasi maksutapaa tai sinulla on muita kysymyksiä laskutukseen liittyen, otathat yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Heihin saat myös yhteyden puhelimitse numerosta 09–425 99 771.

Otathan huomioon, että Klarna Checkout ei välttämättä toimi Internet Explorer -selaimella, sillä kyseisen selaimen käyttöä ei enää suositella. Suosittelemme siten jonkin toisen selaimen käyttöä. 

 

Minulla on kysyttävää laskuuni liittyen

Otathan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun laskutusta ja laskuja koskevissa kysymyksissä.

Kassapalvelun tarjoaja muuttuu

Tällä hetkellä käytössämme oleva Klarna Checkout vaihtuu Qliroon toukokuussa 2019. Qliro mahdollistaa ostosten tekemisen netissä turvallisesti ja luotettavasti. Voit valita useista eri maksuvaihtoehdoista: 
- Korttimaksu
- Verkkopankkimaksu
- Lasku
- Qliro-tili eli joustava osamaksu
- PayPal

Qlirosta löydät lisätietoja täältä. Qliron asiakaspalvelu palvelee seuraavasti:
Puhelimitse 09:00 - 18:00  numerossa 020 770506.
Sähköpostitse asiakaspalvelu@qliro.com.  

Pahoittelemme, mikäli kassapalvelun muutos aiheuttaa häiriöitä asiakkaidemme ostokokemukseen. Pyrimme parantamaan palveluamme koko ajan. Nordicfeelin asiakaspalvelu auttaa mielellään kaikissa asiaan liittyvissä kysymyksissä. 

Tuote on siirretty ostoskärryyn.