Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Pyrimme vähentämään ympäristön kuormitusta ja siitä syystä noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 15€ käsittelymaksu, joka kattaa edestakaiset toimituskulut.
;Arkipäivisin pyrimme lähettämään paketit samana päivänä tai viimeistään tilausvahvistuksessa ilmoitettuna ajankohtana. Jos olet tehnyt tilauksen illalla tai viikonloppuna, pyrimme pakkaamaan ja lähettämään tilauksesi seuraavana arkipäivänä tai viimeistään tilausvahvistuksessa ilmoitettuna ajankohtana. Ruuhka-aikoina, kuten Black Fridaynä tai joulukuun aikana, voi pakkauksessa mennä pidempään.
Lähetämme tilauksia Postin toimipisteen, Postin kotiinkuljetuksen sekä Budbee-kotiinkuljetuksen ja Budbee Boxin kautta. Postin noutopisteisiin lähetettävien tilausten kulkua voi seurata Posti.fi-osoitteessa. Postin noutopisteisiin lähetettävien pakettien arvoitu toimitusaika on kokonaisuudessaan 2-3 arkipäivää. Postin kotiinkuljetuksella toimitettavien lähetysten arvioitu toimitusaika on 2-3 arkipäivää.
Budbee-kotiinkuljetuksella toimitettavien lähetysten arvioitu toimitusaika on noin 2-4 arkipäivää. Voit seurata tilausta puhelimella reaaliajassa, sillä Budbee lähettää sinulle seurantalinkin. Kotiinkuljetus tapahtuu arkisin klo 17-18 välillä.
Pääkaupunkiseudulla toimivan Budbee Box -palvelun arvioitu toimitusaika on noin 2-4 arkipäivää. Voit seurata tilausta puhelimella reaaliajassa, sillä Budbee lähettää sinulle seurantalinkin.
Jos joudumme tilaamaan tuotteen tavarantoimittajaltamme voi toimitusaika olla pidempi, mutta ilmoitamme tästä sivuillamme. Tällaisessa tilanteessa sinulla kuluttajana on aina oikeus purkaa kauppa ilman kustannuksia jos et hyväksy uutta toimitusaikaa. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi.
Huomioithan, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.
;Hintamme sisältävät 24% ALV:n. Tehtyjen tilausten hinnat voivat muuttua ainoastaan Nordicfeelistä riippumattomista syistä kuten esimerkiksi veromuutoksista. Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin hinnoissa, kuvauksissa ja muissa vastaavissa tiedoissa sivullamme.
;Nordicfeelin maksupalvelut hoitaa Qliro, jonka helppokäyttöisen kanssan tarkoituksena on tehdä maksuvaiheesta asiakkaillemme mahdollisimman nopea ja selkeä. Kassalla voit valita maksuvaihtoehdoista juuri sinulle sopivimman.
Qliro mahdollistaa ostosten tekemisen netissä turvallisesti ja luotettavasti. Voit valita useista eri maksuvaihtoehdoista:
- Lasku 0€
- Korttimaksu
- Verkkopankkimaksu
- Qliro-tili eli joustava osamaksu
Täältä löydät lisätietoja:
LASKU.
Saat laskun sähköpostiin, jota käytit tilauksen yhteydessä (jos et ole valinnut maksullista paperilaskua, josta veloitamme 3€). Me Qlirolta lähetämme laskun sähköpostitse, kun ostosi on matkalla luoksesi ja sinulla on siitä 14 päivän maksuaika.
Jos unohdat maksaa, muodostuu laskulle viivästyskuluja. Sillä lasku on eräänlainen luotto, tarvitsemme henkilötietosi ja saatamme tarkistaa luottotietosi.
Haluan lukea Qliron ehdot laskulle
OSTA NYT, MAKSA MYÖHEMMIN.
Kun on aika maksaa, saat kuukausilaskun Qlirolta siihen sähköpostiin, jota käytit tilauksen yhteydessä. Korko on 0% ja oston käsittelymaksu on 4,99 EUR.
Sillä lasku on eräänlainen luotto, tarvitsemme henkilötietosi ja saatamme tarkistaa luottotietosi. Jos unohdat maksaa, muodostuu laskulle viivästyskuluja.
Haluan lukea Osta nyt, maksa myöhemmin ehdot
MAKSA VÄHÄN KERRALLAAN.
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: Qliro Tili, jossa voit maksaa enemmän yhtenä kuukautena ja vähemmän toisena, sekä Qliro Osamaksu, jossa maksat kiinteän summan kuukausittain. Kumman tahansa valitset, saat kuukausilaskun aina kuun puolen välin jälkeen. Kuukausilaskua maksat siihen asti, että kaikki on maksettu. Mikäli haluat maksaa kaiken kerralla pois, voit tehdä sen koska tahansa. Meille Qlirolla on tärkeää varmistaa maksukykysi, josta johtuen teemme luotontarkistuksen ennen osamaksun hyväksymistä. Mutta tämä käy nopeasti ja saat vastauksen heti. Jos osamaksua ei hyväksytä, voit valita toisen maksutavan.
Jos unohdat maksaa, muodostuu laskulle viivästyskuluja. Sillä lasku on eräänlainen luotto, tarvitsemme henkilötietosi ja saatamme tarkistaa luottotietosi.
;
Ostaessasi tuotteita meiltä sinulla on aina oikeus peruuttaa ostosopimuksesi ilman vaadittavia perusteita 30 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta (peruuttamisoikeus). Peruuttamisoikeus koskee käyttämättömiä ja avaamattomia tuotteita. Peruuttamisoikeus ei koske avattuja hygiaeniatuotteita, joita ei voi terveys- ja hygieniasyistä enää palauttaa.
Asusteiden palautus: Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä tuotepakkauksissaan ja olla alkuperäisessä kunnossa, mikäli tuotepakkaus on avattu. Tuotteen tulee olla vahingoittamaton ja kaikkien etikettien tulee olla jäljellä. Kaikki tuotteet tarkastetaan palautuksen yhteydessä.
Palautusoikeus ei koske alusvaatteita terveydellisistä ja hygieniasyistä.
Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi sinun on toimitettava meille selkeä sähköpostiviesti, jossa kerrot haluavasi perua ostosopimuksen. Lähetä asiasta tieto sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi (käyttäen samaa sähköpostia kuin tilauksen yhteydessä). Viestin tulee sisältää tilausnumerosi ja tieto tuotteista, jotka haluat palauttaa, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti. Otathan huomioon, että palautuksesta aiheutuvat kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi.
Mikäli sinulla on kysyttävää, pyydämme sinua ystävällisesti ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jonka tavoitat sähköpostitse osoitteessa info@nordicfeel.fi.
Palautuksen saapumisessa ja käsittelyssä voi kulua joissain tapauksissa jopa 3-4 viikkoa. Hyvitys tapahtuu automaattisesti käyttäen samaa maksutapaa, jolla olet maksanut tilauksesi. Hyvitämme tilauksesi ilman perusteettomia viivytyksiä automaattisesti takaisin sinulle. Nordicfeelillä säilyy oikeus veloittaa asiakasta tuotteen arvonalennuksesta, mikäli tuotetta on käsitelty enemmän kuin olisi ollut tarpeen selvittääkseen tuotteen ominaisuuksia tai tarkoitusta.
Sinulla on asiakkaana oikeus reklamoida tilatusta tuotteesta kohtuullisen ajan sisällä mahdollisen vian huomaamisesta. Suosittelemme että teet valituksen niin pian kuin mahdollista. Reklamaatio on tehtävä joka tapauksessa viimeistään kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta*. Voit tehdä sen sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi.
Muistathan ilmoittaa viestissäsi tilausnumerosi ja reklamoitavan tuotteen tarkat tiedot, vian kuvauksen sekä kuvia tuotteesta saadaksesi mahdollisimman nopeaa palvelua.
Tämän jälkeen selvitämme asiaa ja päätämme jatkotoimenpiteistä. Mikäli tuote palautetaan takaisin meille, se tutkitaan yhdessä valmistajan kanssa. Jos hyväksymme reklamaation, tulemme käsittelemään sen kauppalain säännösten mukaisesti (1990:932) joko korjaamalla tuotteen tai toimittamalla uuden. On myös joissain tapauksissa mahdollista, että laskemme tuotteen hintaa tai hyvitämme sen kokonaisuudessaan.
Nordicfeel vastaa virheellisten toimitusten ja viallisten tuotteiden palautuksesta asiakkaalle aiheutuvista postikuluista. Mikäli olet vastaanottanut virheellisen tai viallisen tuotteen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme saadaksesi ohjeet tuotteen maksuttomaan palautukseen.
Tuotteet tutkitaan reklamaation yhteydessä jättämäsi viankuvauksen mukaisesti. Tästä syystä on tärkeää jättää niin yksityiskohtainen selvitys kuin mahdollista. Jos tuote todetaan tutkimuksen jälkeen viattomaksi tai se on vahingoittunut muusta kuin valmistusvirheestä johtuen, asiakas korvaa kustannukset tuotteen tutkinnasta sekä sen rahtikustannukset.
Asusteiden palautus: Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisissä tuotepakkauksissaan ja olla alkuperäisessä kunnossa, mikäli tuotepakkaus on avattu. Tuotteen tulee olla vahingoittamaton ja kaikkien etikettien tulee olla jäljellä. Kaikki tuotteet tarkastetaan palautuksen yhteydessä.
Palautusoikeus ei koske alusvaatteita terveydellisistä ja hygieniasyistä.
*Asiakkaanamme sinulla on aina kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteistamme, poikkeuksena ghd, jonka tuotteissa on kahden vuoden takuu. Ghd vastaa itse tuotteidensa hyvityksestä ja reklamaatiosta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäohjeita.
Paketti on vahingoittunut kuljetuksessa
Jos huomaat pakettisi vaurioituneen kuljetuksessa, otathan paketista ja vaurioittuneista tuotteista kuvan ja lähetät ne asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi. Muistathan mainita viestissäsi myös tilausnumerosi. Näin meidän on helpompi auttaa sinua. Tavoitat asiakaspalvelumme sähköpostitse osoitteella info@nordicfeel.fi.
Täältä löydät Tietosuojaselosteemme.
Täältä löydät Qliron tietosuojakäytännön.
;Kiistatapauksissa asiakkaalla on aina oikeus ottaa yhteyttä Kilpailu- ja Kuluttajavirastoon, josta asiakas saa neuvontaa ja ohjeita tilanteen käsittelyyn.
Voit myös vaihtoehtoisesti käyttää EU-komission online-alustaa, joka löytyy täältä.
;