Usein kysytyt kysymykset

En ole saanut tilaustani

Lähetämme paketit Postin kautta ja voit seurata tilauksesi kulkua Posti.fi-osoitteessa. Postin seurantakoodi alkaa toimimaan noin 1-3 päivän kuluessa paketin lähettämisestä.

Tilauksessani meni jotain pieleen

Menikö tilauksessasi jotain pieleen? Ei hätää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nordicfeel.fi. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Otathan huomioon, että Klarna Checkout ei välttämättä toimi Internet Explorer -selaimella, sillä kyseisen selaimen käyttöä ei enää suositella. 

Tilauksessani on väärä maksutapa

Haluan peruuttaa tilaukseni tai palauttaa tuotteita

Haluan tehdä reklamaation

Millä kielellä asiakaspalvelu palvelee?

Asiakaspalveluun saat yhteyden laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@nordicfeel.fi. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Tuote on siirretty ostoskärryyn.