0 Ostoskori

Usein kysytyt kysymykset

En ole saanut tilaustani

Lähetämme paketit Postin kautta ja voit seurata tilauksesi kulkua Posti.fi-osoitteessa. Postin seurantakoodi alkaa toimia noin 1-3 päivän kuluessa paketin lähettämisestä. Huomioithan, että 11.11. alkava Postin lakko voi vaikuttaa pakettien toimitukseen. Olemme ottaneet 8.11. käyttöön väliaikaiseksi toimitustavaksi myös PostNordin. Muutoksesta ja lakosta johtuen pakettien seurannassa saattaa ilmetä haasteita.

Tilauksessani meni jotain pieleen

Menikö tilauksessasi jotain pieleen? Ei hätää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nordicfeel.fi. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Tilauksessani on väärä maksutapa

Haluan peruuttaa tilaukseni tai palauttaa tuotteita

Haluan tehdä reklamaation

Millä kielellä asiakaspalvelu palvelee?

Asiakaspalveluun saat yhteyden laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@nordicfeel.fi. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Tuote on siirretty ostoskärryyn.