Usein kysytyt kysymykset

En ole saanut tilaustani

Lähetämme paketit PostNordin kautta. Voit seurata MyPack-pakettia saamallasi lähetystunnuksella. Suoraan postilaatikkoon toimitettavat tilaukset lähetetään ilman lähetystunnusta.

13.12. alkaen olemme siirtyneet toimittamaan paketit Postin kautta. Näitä tilauksia voit seurata Posti.fi-osoitteessa.  

Tilausten käsittely ja toimitusajat voivat valitettavasti venyä normaalia pidemmiksi tilausten suuren määrän vuoksi. Pahoittelemme viivettä ja teemme kaikkemme, jotta saat tilauksesi mahdollisimman pian. Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat tiedon sähköpostitse.

Huomioithan, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Tilauksessani meni jotain pieleen

Menikö tilauksessasi jotain pieleen? Ei hätää, asiakaspalvelumme auttaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Tilauksessani on väärä maksutapa

Haluan peruuttaa tilaukseni tai palauttaa tuotteita

Haluan tehdä reklamaation

Millä kielellä asiakaspalvelu palvelee?

Asiakaspalveluun saat yhteyden laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@nordicfeel.fi. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Tuote on siirretty ostoskärryyn.