0 Ostoskori

Usein kysytyt kysymykset

En ole saanut tilaustani

Lähetämme paketit Postin kautta ja voit seurata tilauksesi kulkua Posti.fi-osoitteessa. Postin seurantakoodi alkaa toimia noin 1-3 päivän kuluessa paketin lähettämisestä. 

Tilauksessani meni jotain pieleen

Menikö tilauksessasi jotain pieleen? Ei hätää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nordicfeel.fi. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Tilauksessani on väärä maksutapa

Haluan peruuttaa tilaukseni tai palauttaa tuotteita

Haluan tehdä reklamaation

Millä kielellä asiakaspalvelu palvelee?

Asiakaspalveluun saat yhteyden laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@nordicfeel.fi. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Tuote on siirretty ostoskärryyn.