Usein kysytyt kysymykset

En ole saanut tilaustani

Lähetämme tilauksia Postitse ja Budbee-kotiinkuljetuksella.

Postitse lähetettyjen tilausten kulkua voi seurata Posti.fi-osoitteessa. Postin noutopisteisiin lähetettävien pakettien seurantakoodi alkaa toimia noin 1-3 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä ja tilauksen arvoitu toimitusaika on kokonaisuudessaan 2-3 arkipäivää. Postin kotiinkuljetuksella toimitettavien lähetysten arvioitu toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Budbee-kotiinkuljetuksella toimitettavien lähetysten arvioitu toimitusaika on noin 2-4 arkipäivää.

Tilauksessani meni jotain pieleen

Menikö tilauksessasi jotain pieleen? Ei hätää, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@nordicfeel.fi tai soittamalla numeroon +358 24809 1109. Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 10-13. Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. 

Tilauksessani on väärä maksutapa

Haluan peruuttaa tilaukseni tai palauttaa tuotteita

Haluan tehdä reklamaation

Millä kielellä asiakaspalvelu palvelee?

Asiakaspalvelumme palvelee suomeksi. Asiakaspalveluun saat yhteyden laittamalla sähköpostia osoitteeseen: info@nordicfeel.fi tai soittamalla numeroon +358 24809 1109. Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 10-13.

Tuote on siirretty ostoskärryyn.