Luokat
Suodatin

Asiakaspalvelu

Voimmeko auttaa?

Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä viestin osoitteeseen info@nordicfeel.fi Vastaamme sähköposteihin arkisin klo 9-18 välisenä aikana. Pyrimme vastaamaan kaikkiin viesteihin 24 tunnin sisällä (virka-aikana) viestin vastaanottamisesta. Jos sinulla on kysymyksiä tilaukseesi liittyen, on tärkeää, että liität mukaan joko tilaus- tai asiakasnumerosi. Näin meidän on helpompi auttaa sinua!

Ennen kuin otat meihin yhteyttä - katso usein kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset.

Kysymykset tilauksesta

Vastausaikamme nopeutuu ja palvelumme parantuu jos otat yhteyttä meihin ainoastaan kerran jokaista asiaa kohden. Näin huolehdimme siitä, että vastaamme kerralla kysymykseesi. Katso myös vastauksemme usein kysyttyihin kysymyksiin niin saatat saada selvyyden asiaan vieläkin nopeammin.

Reklamaatio

Meille on tärkeää, että tunnet saavasi hyvää palvelua tilatessasi meiltä. Jos jostain syystä kuitenkin haluat reklamoida tuotteen, pyrimme käsittelemään reklamaatiosi niin tehokkaasti ja nopeasti kuin mahdollista. Tämän prosessin helpottamiseksi tarvitsemme asiakasnumerosi tai laskunumeron. Kun olemme vastaanottaneet ja käyneet läpi reklamaatiohakemuksesi lähetämme reklamaationumeron sekä selityksen siitä, kuinka voit lähettää tuotteen takaisin.

Muita kysymyksiä

Jos et löytänyt vastausta kohdasta ”usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia” ja asiasi ei koske reklamaatiota tai olemassa olevaa tilausta, ota meihin yhteyttä alla olevalla yhteydenottolomakkeella.

Parannusehdotuksia

Voimmeko parantaa kokemustasi sivuillamme asioimisen suhteen? Lähetä meille palautetta info@nordicfeel.fi