0 Ostoskori

Asiakaspalvelu

Voimmeko auttaa?

Voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä viestin osoitteeseen info@nordicfeel.fi. Pyrimme vastaamaan viesteihin arkisin 24 tunnin sisällä.  Jos sinulla on kysymyksiä tilaukseesi liittyen, liitäthän mukaan tilausnumerosi. Näin voimme auttaa nopeammin!

Ennen kuin otat meihin yhteyttä, katsothan usein kysytyt kysymykset ja niiden vastaukset.

 

Huomioithan, että 11.11. alkava Postin lakko voi vaikuttaa pakettien toimitukseen. Olemme ottaneet 8.11. käyttöön väliaikaiseksi toimitustavaksi myös PostNordin. Muutoksesta ja lakosta johtuen pakettien seurannassa saattaa ilmetä haasteita.

Reklamaatio

Meille on tärkeää, että tunnet saavasi hyvää palvelua tilatessasi meiltä. Jos et kuitenkaan ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, pyrimme käsittelemään reklamaatiosi niin tehokkaasti ja nopeasti kuin mahdollista. Tämän prosessin helpottamiseksi tarvitsemme tilausnumerosi. Kun olemme vastaanottaneet ja käyneet läpi sähköpostisi asiaan liittyen, lähetämme sinulle lisäohjeita. Selvitämme kaikki reklamaatiot asiaankuuluvalla tavalla! Lue lisää.

Parannusehdotuksia

Voimmeko parantaa kokemustasi sivuillamme asioimisen suhteen? Lähetä meille palautetta info@nordicfeel.fi

Tuote on siirretty ostoskärryyn.