Täältä löydät vastaukset meiltä usein kysyttyihin kysymyksiin. Lisätietoa ja vastauksia kysymyksiin löydät myös ostoehdoistamme. Jos et löydä vastausta etsimääsi asiaan, ota mieluusti yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi ja autamme asian selvittämisessä.
NordicFeel lähettää tilaukset Mypack-palvelun kautta. Jos olet saanut tilauksellesi lähetysnumeron voit seurata paketin etenemistä osoitteessa www.mypack.fi.
Laskutusasioissa ota yhteyttä Klarna Oy:hyn osoitteessa www.klarna.fi. Jos olet valinnut tilauksellesi osamaksun lasku lähetetään suoraan Klarnalta myöhempänä ajankohtana.
Yhteistyömme Klarnan kanssa mahdollistaa sen, että voit valita maksutavaksi laskun, osamaksun, pankkikorttimaksun tai suoraveloituksen. Laskulla maksaessasi saat maksuaikaa 14 päivää ja lasku lähetetään yhdessä tilauksen kanssa. Osamaksulla, pankkikortilla tai suoraveloituksella maksaessa saat tilauksen mukana lähetysluettelon. Lisätietoa ja käyttäjäehdot Klarnan maksutavoista löydät osoitteesta Klarna Checkout
Kaikissa tilauksen palautusta koskevissa asioissa ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkausten samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Asiakas vastaa palautuksen postikuluista. Älä lähetä tuotteita ilman, että olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen lähettää tuotteet takaisin. Muista lisätä palauttamasi tuotteiden yhteyteen laskutus- tai asiakasnumerosi.
Kaikissa reklamaatioon liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi. Muista ilmoittaa laskutus- tai asiakasnumerosi yhteydenoton yhteydessä.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Lue lisää ostoehdoistamme tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi.
Jos et löydä etsimääsi tuotetta sivuiltamme, voit lähettää ehdotuksen sisäänostajallemme vinkit@nordicfeel.fi Emme valitettavasti voi vastata ehdotuksiin, mutta olemme kiitollisia kaikista saamistamme vinkeistä.