0 Ostoskori

K-Beauty

K-Beauty on lyhenne sanoista Korean Beauty, eli korealainen kauneudenhoito. Korealaisen kosmetiikan syvin olemus voidaankin tiivistää kolmeen sanaan: innovatiivisuus, leikkisyys ja laadukkuus.

Korealaiset kosmetiikkamarkkinat perustuvat innovatiivisuudelle. Kuluttajat etsivät jatkuvasti uusimpia innovaatioita, kekseliäämpiä pakkauksia ja vakuuttavimpia ainesosia. Uusia tuotteita lanseerataan jatkuvalla syötöllä ja korealaisten yritysten loputon luovuus tuntuu joskus jopa absurdilta. Korealaiset kuluttajat ovatkin usein edelläkävijöitä, jotka ovat aina halukkaita kokeilemaan uusimpia tuotteita ihan vain kokeilemisen ilosta.

Toinen tärkeä asia on tuotteiden leikkisyys. Länsimaiden kosmetiikkamarkkinoilla leikkisiltä näyttävät tuotteet mielletään usein vähemmän tehokkaiksi ja jopa lapsellisiksi, mutta Koreassa koko juttu on käännetty päälaelleen: Ihonhoidon pitäisi olla hauskaa ja leikkisät pakkaukset tekevät siitä hauskempaa.

Leikkisten pakkauksien ja usein jopa varsin edullisten hintojen ei kuitenkaan kannata antaa harhauttaa mieltä, sillä yksi korealaisen kosmetiikan suosion takana olevista tekijöistä on nimenomaan sen laatu. Korealaiset kuluttajat ovat äärimmäisen tarkkoja käyttämiensä tuotteiden suhteen ja mikäli tuotteen hinta ei kohtaa sen laatua, vaihtavat he hetkessä toiseen tuotemerkkiin, joka tarjoaa innovatiivisempia ja laadukkaampia sekä mahdollisesti myös ihonhoidosta hieman hauskempaa tekeviä tuotteita.


K-Beauty

K-Beauty on lyhenne sanoista Korean Beauty, eli korealainen kauneudenhoito. Korealaisen kosmetiikan syvin olemus voidaankin tiivistää kolmeen sanaan: innovatiivisuus, leikkisyys ja laadukkuus.

Korealaiset kosmetiikkamarkkinat perustuvat innovatiivisuudelle. Kuluttajat etsivät jatkuvasti uusimpia innovaatioita, kekseliäämpiä pakkauksia ja vakuuttavimpia ainesosia. Uusia tuotteita lanseerataan jatkuvalla syötöllä ja korealaisten yritysten loputon luovuus tuntuu joskus jopa absurdilta. Korealaiset kuluttajat ovatkin usein edelläkävijöitä, jotka ovat aina halukkaita kokeilemaan uusimpia tuotteita ihan vain kokeilemisen ilosta.

Toinen tärkeä asia on tuotteiden leikkisyys. Länsimaiden kosmetiikkamarkkinoilla leikkisiltä näyttävät tuotteet mielletään usein vähemmän tehokkaiksi ja jopa lapsellisiksi, mutta Koreassa koko juttu on käännetty päälaelleen: Ihonhoidon pitäisi olla hauskaa ja leikkisät pakkaukset tekevät siitä hauskempaa.

Leikkisten pakkauksien ja usein jopa varsin edullisten hintojen ei kuitenkaan kannata antaa harhauttaa mieltä, sillä yksi korealaisen kosmetiikan suosion takana olevista tekijöistä on nimenomaan sen laatu. Korealaiset kuluttajat ovat äärimmäisen tarkkoja käyttämiensä tuotteiden suhteen ja mikäli tuotteen hinta ei kohtaa sen laatua, vaihtavat he hetkessä toiseen tuotemerkkiin, joka tarjoaa innovatiivisempia ja laadukkaampia sekä mahdollisesti myös ihonhoidosta hieman hauskempaa tekeviä tuotteita.

Luokitus
  • (12)
  • (6)
  • (4)
  • (1)
237 Tuotetta
Tuote on siirretty ostoskärryyn.