Luokat
Suodatin
Christian Dior

Christian Dior

Muotitalo Dior on ikoninen. Harvaa tuotemerkkiä ympäröi samanlainen ylellisyys kuin ranskalaista Christian Dioria. Christian Dior seisoo innovatiivisen eleganssin, luovuuden ja kauneuden takana, toteuttaen täydellisesti kaiken kehittämänsä. Ensimmäinen Christian Dior Parfumin markkinoille tuoma tuoksu vuonna 1947 oli Miss Dior. Christian Dior parfyymit, kauneustuotteet ja meikit ovat voittaneet useita palkintoja. Diorshow-ripsiväri on suursuosikki ja heidän innovatiiviset ihoon sulautuvat meikkivoiteensa ovat kysyttyjä ja arvostettuja.

106 tuotteita alkaen Christian Dior

Christian Dior - ylellinen ja ikoninen

Yrityksen perusti vuonna 1946 Christian Dior ja nykyään muotitalo on yksi maailman suurimmista. Se tarjoaa sekä haute couture -muotia ja pret-á-porter -muotia, sekä parfyymeja, kosmetiikkaa ja ihonhoitotuotteita.

 

Christian Dior halusi jo alun alkaen kehittää yhtenäisen kokemuksen muodin, kauneuden ja tuoksujen suhteen. Rinnalle avatun design-studion kanssa Dior kehitti parfyymitalonsa, ja muutama vuosi sen jälkeen hän alkoi myös myydä kauneustuotteita. Nykyään muotitalo on yhtä tunnettu eleganteista ja jännittävistä kokoelmistaan, kuin ikonisista parfyymeistaan ja kauneustuotteistaan, jotka ovat ylellisten kauneustuotteiden taivaalla vahvimmin loistavia tähtiä.

 

Dior-talo jäi historiaan sen kehitettyä uuden tyylin, The New Look, sodanjälkeisen ajan naisille. Muotitalo Diorin avattua ateljeensa ja kauppansa ovet sodanjälkeisen ajan naisille, oli kauneuden, ylellisyyden ja pinnallisuuden kysyntä todella kova. Kauniit kankaat ja innovatiiviset leikkaukset jotka toivat esiin naiselliset muodot, kaukana sota-ajan kireistä univormuista ja karheista kankaista, olivat haluttua tavaraa. Naisellisesta tiimalasin muotoisesta muodista The Look tuli samantien menestys, ja sen ansiosta muotitalosta tuli nopeasti menestyvä vakituisine asiakkaineen. Dior-talo sai tilauksia kuninkaallisilta ja filmitähdiltä ympäri maailmaa.

 

Vielä tänäkin päivänä on filmitähdillä suuri merkitys tuotemerkin imagolle, ja voit usein nähdä Dior-talon luomuksia punaisella matolla. Diorilla on ollut useita tunnettuja kasvoja sekä asiakkaina että kampanjoissaan, Marilyn Monroe, Ava Gardner, Jane Russell, Marlene Dietrich, Elizabeth Taylor, Julia Roberts, Charlize Theron, Jennifer Lawrence, Nathalie Portman, laulaja Rihanna sekä Johnny Depp, joitakin mainitaksemme.

 

Se joka on kerran käyttänyt Diorin ihonhoitotuotteita tietää, kuinka vaikeaa sen jälkeen on palata takaisin käyttämään toista tuotemerkkiä. Diorin Innovaatio Keskuksessa luodaan kehittyneen tekniikan avulla ihonhoito- ja kauneustuotteita, jotka puhuttelevat naisia ja miehiä joilla on vaatimuksia korkeasta tasosta, ja jotka eivät halua tehdä kompromisseja laadun ja lopputuloksen suhteen.