Luokat
Suodatin

Osto- ja toimitusehdot

Toimituskulut

Alle 49 €:n tilauksiin lisätään toimituskulut 3,50 € ja yli 49 €:n tilaukset lähetetään ilman toimituskuluja. Lähetämme paketit MyPack-palvelun kautta, toimitusaika on jopa 7 arkipäivää. Huomaathan, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Toimitusaika

Arkipäivisin ennen kello 18:00 tehdyt tilaukset postitetaan yleensä samana päivänä. Jos olet tehnyt tilauksen illalla tai viikonloppuna, pakkaamme ja lähetämme tilauksesi seuraavana arkipäivänä. Jos joudumme tilaamaan tuotteen tavarantoimittajaltamme voi toimitusaika olla pidempi, ilmoitamme tästä sivuillamme. Tällaisessa tilanteessa sinulla kuluttajana on aina oikeus purkaa kauppa ilman kustannuksia jos et hyväksy uutta toimitusaikaa. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi. Lunastamattomista paketeista veloitamme 25 €.

Huomioithan, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Jos huomaat tilaustasi hakiessa, että paketti on vaurioitunut, ilmoita tästä paketin hakupaikkaan. Meille on tärkeää, että asiakkaamme voivat turvallisin mielin tehdä meillä ostoksia. Me valvomme jokaisen lähettämämme paketin kulkua asiakkaillemme.

Hinnat

Hintamme sisältävät ALV:n 24 %. Tehtyjen tilausten hinnat voivat muuttua ainoastaan Nordicfeelistä riippumattomista syistä kuten esimerkiksi veromuutoksista. Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin esimerkiksi hinnoissa, kuvauksissa ja muissa vastaavissa kohdissa.

Maksaminen

Toimimme yhteistyössä Klarnan kanssa. Voit valita maksutavaksi laskutuksen, osamaksun, korttimaksun tai maksamisen suoraan verkkopankissa. Jos valitset laskutuksen Klarna lähettää sinulle laskun, jossa on 14 päivää maksuaikaa. Tilauksesi mukana lähetetään myös aina erittely ostoksistasi. Lisätietoa ja Klarnan maksutapojen täydet ehdot löydät täältä: Ehdot Klarna Checkout

Peruutusoikeus

Ostaessasi tuotteita meiltä, sinulla on oikeus peruuttaa ostosopimuksesi ilman vaadittavia perusteita, 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta (peruuttamisoikeus). Peruuttamisoikeus tosin, ei koske alus- ja uimapukuja, joita ei voi terveys- ja hygieniasyistä enää palauttaa, kun ostopäätös on tehty ja purettu sinun toimestasi. Jos tilasit useita tuotteita jotka toimitetaan erikseen, tai yhden tuotteen, joka toimitetaan useissa osissa ja eri aikoina, sinulla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän sisällä viimeisen tuotteen, tai tuotteen viimeisen osan vastaanottamisesta. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi sinun on toimitettava meille selkeä viesti, joka sisältää nimesi, osoitteesi, mahdollisen puhelinnumerosi ja sähköposti-osoitteesi, ja kertoa haluavasi peruuttaa ostosopimuksen. Pyydämme tekemään sen mieluiten sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.se. Voit myös hyvin lähettää sen postitse osoitteeseen:

 

Nordic Web Trading

Högsbyvägen 3

352 50 Växjö

 

Muistathan antaa myös asiakasnumerosi tai laskunumeron yhteydenotossasi, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti.

 

Jos päätät lähestyä meitä postitse, voit myös halutessasi käyttää kuluttajaviraston standardilomaketta peruuttamisoikeutta käytettäessä, ja se on löydettävissä tästä linkistä: http://publikationer.konsumentverket.se/sv/publikationer/lagarregler/lagar/2angerblankett.html.

 

On riittävää, että olet ilmoittanut ostosopimuksesi peruuttamisesta ennen harkinta-ajan loppumista. Jos käytät peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee  lähettää tai tuoda tuotteet omakustanteisesti meille, ilman perusteettomia viivytyksiä, ja viimeistään 14 sisällä ostosopimuksen peruuttamisesta kertovan viestisi lähettämisestä.  

Jos purat ostosopimuksen, palautamme takaisin kaikki maksut, jotka olemme saaneet sinulta, sekä toimituskustannuksesi. Emme palauta mahdollisia lisäkustannuksia, jotka ovat tulleet johtuen siitä, että olet valinnut jonkin muun kuin edullisimman toimitustavan, jonka olemme tarjonneet. Emme myöskään korvaa palautuskuluja tuotteista, joita ei voi lähettää käyttäen tavallista postia. Tulet maksamaan sellaisten tuotteiden palautuksen välittömät kustannukset. Kustannusten osuus on enintään noin 15 EUR. Meillä säilyy oikeus veloittaa sinulta asiakkaana tuotteen arvonalennus siltä osin, kuin arvonalennus koskee sitä, että olet käsitellyt tuotetta enemmän kuin on ollut tarpeen, saadaksesi selville sen ominaisuuksia tai tarkoitusta.

Palautusmaksu tapahtuu ilman perusteettomia viivytyksiä, ja aina viimeistään 14 päivän sisällä päivästä, jolloin ilmoitimme, sopimuksesi peruuttamisen loppuunsaattamisesta, ennakoiden, että sen ajan sisällä olemme saaneet tuotteet takaisin, tai saaneet kuitin siitä, että tuotteet on lähetetty takaisin meille. Tulemme palautuksessa käyttämään samaa maksutapaa,jota olet käyttänyt ostaessasi meiltä, jos emme tule ilmaisemaan muusta tavasta maksaa palautusmaksua.

 

HUOM! Kaikissa Remingtonin tuotteissa on 100 päivän avoin kauppa riippumatta tuotteen arvosta, poikkeuksina lisävarusteet ja asusteet. Lisää avoimesta kaupasta ja käytännöistä löydät tältä sivulta:        http://se.remington-europe.com/microsites/100-dagar-%C3%B6ppet-k%C3%B6p/

Avoimen kaupan oikeuden lisäksi Remingtonin tuotteissa on vähintään kahden vuoden takuu. Saadaksesi vuoden lisätakuun ostetuille tuotteillesi, rekisteröidy 28 päivän sisällä ostamisesta seuraavalla sivulla: https://se.remington-europe.com/product-registration.html

Reklamaatio

Sinulla on asiakkaana oikeus reklamoida tilatusta tuotteesta kohtuullisen ajan sisällä mahdollisen vian huomaamisesta. Suosittelemme että teet valituksen niin pian kuin mahdollista. Reklamaatio on tehtävä joka tapauksessa viimeistään kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta*. Voit tehdä sen sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi tai postitse osoitteeseen:


Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 50 Växjö
SWEDEN

 

Muistathan ilmoittaa viestissäsi asiakasnumerosi tai laskusi numeron, saadaksesi mahdollisimman nopeaa palvelua.

 

Tuote on palautettava yhdessä reklamaation kanssa yläpuolella olevaan osoitteeseen. Kun tuote palautetaan meille, se tutkitaan, ja jos me hyväksymme reklamaation, tulemme käsittelemään sen kauppalain säännösten mukaisesti (1990:932) joko korjaamalla tuotteen tai toimittamalla uuden. On myös mahdollista joissain tapauksissa, että laskemme tuotteen hintaa, tai palautamme tuotteen kustannukset takaisin sinulle. 

 

Hyväksytyn reklamaation kohdalla vastaamme rahtikustannuksista, sekä muista reklamaatiosta syntyneistä kustannuksista. Hyväksytyn reklamaation aiheuttamat rahti- ja muut  kustannukset korvataan vain kuittia vastaan. Vaikka hyväksyisimme reklamaation, on sinut asiakkaana velvoitettu minimoimaan reklamaation johdosta syntyvät kustannukset. Olet oikeutettu saamaan korvauksia vain välttämättömistä kuluista.

 

 

Tuotteet tutkitaan reklamaation yhteydessä jättämäsi vikaselvityksen mukaisesti. Siksi on tärkeää jättää niin yksityiskohtainen selvitys kuin mahdollista. Jos tuote todetaan tutkimuksen jälkeen viattomaksi, tai se on vahingoittunut ulkoapäin, joudut korvaamaan kustannuksemme tuotteen tutkinnasta sekä sen rahtikustannukset.

 

*Asiakkaanamme Nordicfeel.fi:ssä, sinulla on aina kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteistamme, poikkeuksena ghd, jonka tuotteissa on kahden vuoden takuu. Valituksia GHD tuotteiden, sinun asiakkaana valittatte suoraan GHD. Tee näin: Lisää tuotteen pehmustettu kirjekuoressa tilauksen dokumentointi ja osoite ostopäivästä. Myös kirjoittaa kommentin siitä, mitä on vialla.

 

 

GHD Sweden AB
Johannesgränd 1
111 30 Stockholm

 

 

Saatte vaihdon uuteen tuotteen 2-3 viikossa. GHD ottaa sinuun yhteyttä, jos valitus ei ole hyväksytty. Kysymyksiä tai huolenaiheita, ota yhteys GHD: n asiakaspalveluun: ordrese@ghdscandinavia.dk.

 

Turvallisuustiedot ja salassapitovelvollisuus

Oston yhteydessä tai rekisteröityessäsi Nordicfeelin (Nordic Web Trading AB, 556746-8904) asiakkaaksi hyväksyt, että tallennamme henkilötietosi ostoksesi käsittelyyn, markkinointi- ja asiakasanalyyseihin sekä asiakkaillemme sopivien jäsentarjousten lähettämiseen. Arvostamme luottamustasi ja noudatamme toiminnassamme Ruotsin lainsäädäntöä (PUL 1998:204), jonka mukaan sinulla on oikeus kerran kalenterivuodessa nähdä sinusta keräämämme asiakastiedot. Saat tiedot nähtäväksesi lähettämällä kirjeen meille osoitteeseen Nordicfeel, Högsbyvägen 3, 35250 Växjö, Sweden. Jos keräämämme tieto osoittautuu virheelliseksi, puutteelliseksi tai epäolennaiseksi voit pyytää, että tietojasi muokataan tai poistetaan. Ota tässä asiassa yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi.

Henkilötietojen kerääminen Nordicfeelillä pitää sisällään asiakkaan henkilötunnuksen, nimen, sukupuolen, sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron, osto-, maksu- ja tilaushistorian, pankki- ja luottokorttinumeron, toimitusosoitteen ja IP-osoitteen tallentamisen. Nämä tiedot kerätään asiakkaan itse antamista henkilötiedoista tai nettisivuillamme käytettävien evästeiden kautta. Tietoja voidaan käyttää tekstiviestien ja sähköpostien lähettämiseen, jos et erikseen kiellä viestien lähettämistä. Voit koska tahansa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja estää sinulle lähetettävät markkinointiviestit.

Haluamme, että tunnet olosi turvalliseksi tehdessäsi ostoksia Nordicfeelillä ja tämän takia noudatamme useita turvatoimia, jotka estävät henkilötietojesi joutumisen vääriin käsiin. Noudatamme esimerkiksi yksisuuntaista salausta käsitellessämme pankki- tai luottokorttinumeroitasi suojataksemme tiedot kolmansilta osapuolilta. Emme luovuta henkilötietojasi yhteistyökumppaneillemme tai muille kolmansille osapuolille lukuun ottamatta erityissyitä kuten poliisin, syyttäjän tai muun vastaavan virallisen tahon puolelta esitettyjä pyyntöjä tietojen luovuttamiseen.

Nordicfeel vaatii oston yhteydessä henkilötunnuksesi lisäturvallisuuden vuoksi, mutta myös tarkistaaksemme luottokelpoisuutesi ja varmistaaksemme, että asiakkaamme ovat yli 18-vuotiaita. Pidätämme oikeuden rajoittaa maksutavan vaihtoehtoja tai peruuttaa tilauksen henkilöltä, joka on antanut meille virheellisiä henkilötietoja ja/tai hänellä on luottotietomerkintöjä.

Jos valitset rekisteröityä Nordicfeelin asiakkaaksemme säilytämme henkilötietojasi kunnes poistat rekisteröitymisesi. Voit tehdä tämän milloin tahansa. Jos päätät olla rekisteröitymättä asiakkaaksemme säilytämme tietojasi niin pitkään kuin on tarpeellista lain puitteissa tai varmistaaksemme kaikkien toimitus- ja tuotetakuuseen sekä muihin vastaaviin liittyvien puolien toteutumisen. Jos Nordicfeel myydään tai yritys yhdistyy kokonaan tai osittain toisen yrityksen kanssa, voidaan henkilötietosi luovuttaa neuvonantajallemme, yrityksen mahdolliselle ostajalle ja hänen neuvonantajalleen. Tällöin tiedot jäävät yrityksen uudelle omistajalle.

Nordicfeel pidättää oikeuden tehdä muutoksia näihin henkilötietoja koskeviin ehtoihimme koska tahansa. Nämä muutokset pitävät sisällään häiriöiden, vikojen ja virheellisten tietojen korjaamisen ja tarpeelliset korjaukset johtuen uudesta lainsäädännöstä tai teknisestä vaatimuksesta.

Kiistat

Riitatapauksessa, sinulla on asiakkaana oikeus ilmoittaa siitä Kuluttajariitalautakuntaan ARN:n. Menettelemme ARN:n suositusten mukaan. Voit ottaa yhteyttä ARN:n heidän kotisivun kautta: www.arn.se, tai lähettämällä kirjeen heille osoitteeseen:

 

Allmänna Reklamationsnämnden

Box 174

101 23 Stockholm

 

Voit myös vaihtoehtoisesti käyttää EU-komission online-alustaa, joka löytyy täältä: http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Muuta

Jos olet alle 18-vuotias, vaadimme huoltajan hyväksynnän ostosten tekemiselle.

Tietoa evästeistä

NordicFeel.fi käyttää istunnonaikaisia evästeitä säästääkseen tietoja tuotteista, jotka ovat ostoskorissasi. Nämä evästeet ovat käytössä niin kauan kuin selain on auki. Jos avaat uuden sivun, luodaan uusi eväste. Evästeemme eivät sisällä mitään henkilötietoja.