Osto- ja toimitusehdot

Toimituskulut

Alle 49 €:n tilauksiin lisätään 3,50 € toimituskulut ja 49 €:n tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Huomaathan, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Pyrimme vähentämään ympäristön kuormitusta ja siitä syystä noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 15 euron käsittelymaksu, joka kattaa edestakaiset toimituskulut.

Toimitusaika

Arkipäivisin ennen kello 18:00 tehdyt tilaukset postitetaan yleensä samana päivänä. Jos olet tehnyt tilauksen illalla tai viikonloppuna, pakkaamme ja postitamme tilauksesi seuraavana arkipäivänä. Lähetämme paketit Postin kautta ja toimitusaika on noin 2-6 arkipäivää.

13.12.2018 olemme siirtyneet toimittamaan paketit Postin kautta.

Jos joudumme tilaamaan tuotteen tavarantoimittajaltamme voi toimitusaika olla pidempi, mutta ilmoitamme tästä sivuillamme. Tällaisessa tilanteessa sinulla kuluttajana on aina oikeus purkaa kauppa ilman kustannuksia jos et hyväksy uutta toimitusaikaa. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi.

Huomioithan, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Hinnat

Hintamme sisältävät 24% ALV:n. Tehtyjen tilausten hinnat voivat muuttua ainoastaan Nordicfeelistä riippumattomista syistä kuten esimerkiksi veromuutoksista. Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin hinnoissa, kuvauksissa ja muissa vastaavissa tiedoissa sivullamme.

Maksaminen

Toimimme yhteistyössä Klarnan kanssa. Voit valita maksutavaksi laskutuksen, osamaksun, korttimaksun tai maksamisen suoraan verkkopankissa. Jos valitset laskutuksen Klarna lähettää sinulle laskun, jossa on 14 päivää maksuaikaa. Tilauksesi mukana lähetetään myös aina erittely ostoksistasi. Lisätietoa ja Klarnan maksutapojen täydet ehdot löydät täältä: Ehdot Klarna Checkout

Peruutusoikeus

Ostaessasi tuotteita meiltä, sinulla on aina oikeus peruuttaa ostosopimuksesi ilman vaadittavia perusteita, 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta (peruuttamisoikeus). Peruuttamisoikeus ei koske hygiaeniatuotteita, joita ei voi terveys- ja hygieniasyistä enää palauttaa. Jos tilaamasi tuotteet tai sen osat eri osissa ja eri aikoina, sinulla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän sisällä viimeisen tuotteen tai viimeisen osan vastaanottamisesta.

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi sinun on toimitettava meille selkeä sähköpostiviesti, jossa kerrot haluavasi perua ostosopimuksen. Lähetä asiasta tieto sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi (käyttäen samaa sähköpostia kuin tilauksen yhteydessä). Viestin tulee sisältää tilausnumerosi ja tieto tuotteista, jotka haluat palauttaa, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti. Otathan huomioon, että palautuksesta aiheutuvat kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi

Voit lähettää käyttämättömät ja avaamattomat tuotteet seuraavaan osoitteeseen:

Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 74 Växjö
SWEDEN

Riittää, että ilmoitat ostosopimuksesi peruuttamisesta ennen harkinta-ajan loppumista. Jos käytät peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee  lähettää tuotteet omakustanteisesti meille, ilman perusteettomia viivytyksiä. Viimeistään kuitenkin 14 päivän kuluessa peruutusviestisi lähettämisestä. 

Palautuksen saapumisessa ja käsittelyssä voi kulua joissain tapauksissa jopa 3-4 viikkoa. Hyvitys tapahtuu automaattisesti käyttäen samaa maksutapaa, jolla olet maksanut tilauksesi, ellemme toisin ilmoita.  Hyvitämme tilauksesi ilman perusteettomia viivytyksiä automaattisesti takaisin sinulle. 

Emme palauta mahdollisia lisäkustannuksia, jotka ovat tulleet johtuen siitä, että olet valinnut jonkin muun kuin edullisimman toimitustavan, jonka olemme tarjonneet. Emme myöskään korvaa palautuskuluja tuotteista, joita ei voi lähettää käyttäen tavallista postia. Asiakas maksaa sellaisten tuotteiden palautuksen välittömät kustannukset. Nordicfeelillä säilyy oikeus veloittaa asiakasta tuotteen arvonalennuksesta, mikäli tuotetta on käsitelty enemmän kuin olisi ollut tarpeen selvittääkseen tuotteen ominaisuuksia tai tarkoitusta.

Reklamaatio

Sinulla on asiakkaana oikeus reklamoida tilatusta tuotteesta kohtuullisen ajan sisällä mahdollisen vian huomaamisesta. Suosittelemme että teet valituksen niin pian kuin mahdollista. Reklamaatio on tehtävä joka tapauksessa viimeistään kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta*. Voit tehdä sen sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi.

Muistathan ilmoittaa viestissäsi tilausnumerosi ja reklamoitavan tuotteen tarkat tiedot, vian kuvauksen sekä kuvia tuotteesta saadaksesi mahdollisimman nopeaa palvelua.

Tämän jälkeen selvitämme asiaa ja päätämme jatkotoimenpiteistä. Mikäli tuote palautetaan takaisin meille, se tutkitaan yhdessä valmistajan kanssa. Jos hyväksymme reklamaation, tulemme käsittelemään sen kauppalain säännösten mukaisesti (1990:932) joko korjaamalla tuotteen tai toimittamalla uuden. On myös joissain tapauksissa mahdollista, että laskemme tuotteen hintaa tai hyvitämme sen kokonaisuudessaan.

Hyväksytyn reklamaation kohdalla vastaamme rahtikustannuksista sekä muista reklamaatiosta syntyneistä kustannuksista. Hyväksytyn reklamaation aiheuttamat rahti- ja muut  kustannukset korvataan vain kuittia vastaan. Vaikka hyväksyisimme reklamaation on asiakas velvoitettu minimoimaan reklamaation johdosta syntyvät kustannukset. Olet oikeutettu saamaan korvauksia vain välttämättömistä kuluista.

Tuotteet tutkitaan reklamaation yhteydessä jättämäsi viankuvauksen mukaisesti. Tästä syystä on tärkeää jättää niin yksityiskohtainen selvitys kuin mahdollista. Jos tuote todetaan tutkimuksen jälkeen viattomaksi tai se on vahingoittunut muusta kuin valmistusvirheestä johtuen, asiakas korvaa kustannukset tuotteen tutkinnasta sekä sen rahtikustannukset.

 

*Asiakkaanamme sinulla on aina kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteistamme, poikkeuksena ghd, jonka tuotteissa on kahden vuoden takuu. Ghd vastaa itse tuotteidensa hyvityksestä ja reklamaatiosta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäohjeita.  

Tietosuojaseloste

Täältä löydät Tietosuojaselosteemme.

Kiistat

Kiistatapauksissa asiakkaalla on aina oikeus ottaa yhteyttä Kilpailu- ja Kuluttajavirastoon, josta asiakas saa neuvontaa ja ohjeita tilanteen käsittelyyn.  

Voit myös vaihtoehtoisesti käyttää EU-komission online-alustaa, joka löytyy täältä: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

Muuta

Jos olet alle 18-vuotias, vaadimme huoltajan hyväksynnän ostosten tekemiselle.

Tietoa evästeistä

Nordicfeel käyttää istunnonaikaisia evästeitä säästääkseen tietoja tuotteista, jotka ovat ostoskorissasi. Nämä evästeet ovat käytössä niin kauan kuin selain on auki. Jos avaat uuden sivun, luodaan uusi eväste. Evästeemme eivät sisällä mitään henkilötietoja.

Lisätietoja evästeistä.

Tuote on siirretty ostoskärryyn.