Luokat
Suodatin

Reklamaatiot ja palautukset

Haluan tehdä reklamaation tuotteesta

Sinulla on asiakkaana oikeus reklamoida tilatusta tuotteesta kohtuullisen ajan sisällä mahdollisen vian huomaamisesta. Suosittelemme että teet valituksen niin pian kuin mahdollista. Reklamaatio on tehtävä joka tapauksessa viimeistään kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta*.

Voit tehdä sen englanniksi tai ruotsiksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@nordicfeel.fi tai postitse osoitteeseen:

 

Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 50 Växjö
SWEDEN

 

Lähetä viestisi meille sillä kielellä, millä haluat vastauksen. Muistathan ilmoittaa viestissäsi asiakasnumeron tai laskunumeron, saadaksesi mahdollisimman nopeaa palvelua. Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi jokaisena arkipäivänä, ja pyrimme aina vastaamaan viesteihin 24 tunnin sisällä niiden saapumisesta.
 

Tuote on palautettava yhdessä reklamaation kanssa yläpuolella olevaan osoitteeseen. Kun tuote palautetaan meille, se tutkitaan, ja jos me hyväksymme reklamaation, tulemme käsittelemään sen kauppalain säännösten mukaisesti (1990:932) joko korjaamalla tuotteen tai toimittamalla uuden. On myös mahdollista joissain tapauksissa, että laskemme tuotteen hintaa, tai palautamme tuotteen kustannukset takaisin sinulle. 

 

Hyväksytyn reklamaation kohdalla vastaamme rahtikustannuksista, sekä muista reklamaatiosta syntyneistä kustannuksista. Hyväksytyn reklamaation aiheuttamat rahti- ja muut  kustannukset korvataan vain kuittia vastaan. Vaikka hyväksyisimme reklamaation, on sinut asiakkaana velvoitettu minimoimaan reklamaation johdosta syntyvät kustannukset. Olet oikeutettu saamaan korvauksia vain välttämättömistä kuluista.
 

Tuotteet tutkitaan reklamaation yhteydessä jättämäsi vikaselvityksen mukaisesti. Siksi on tärkeää jättää niin yksityiskohtainen selvitys kuin mahdollista. Jos tuote todetaan tutkimuksen jälkeen viattomaksi, tai se on vahingoittunut ulkoapäin, joudut korvaamaan kustannuksemme tuotteen tutkinnasta sekä sen rahtikustannukset.

 

*Asiakkaanamme Nordicfeel.fi:ssä, sinulla on aina kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteistamme, poikkeuksena GHD, jonka tuotteissa on kahden vuoden takuu. Jos haluat tehdä reklamaation GHDn tuotteista, sinun tulee asiakkaana tehdä se suoraan heille. Tee näin: Lähetä tuote pehmustetussa kirjekuoressa, joka sisältää tilauksen dokumentoinnin ja osoitteesi ostopäivänä. Kirjoita myös kommenttisi viasta.

 

 

GHD Sweden AB
Johannesgränd 1
111 30 Stockholm
SWEDEN

 

 

Saatte vaihdon uuteen tuotteen 2-3 viikossa. GHD ottaa sinuun yhteyttä, jos valitus ei ole hyväksytty. Kysymyksiä tai huolenaiheita, ota yhteys GHD: n asiakaspalveluun: ordrese@ghdscandinavia.dk.

Haluan tehdä reklamaation koskien tilaukseni toimitusta

Joskus paketit valitettavasti voivat vaurioitua matkalla. Jos huomaat kotona, että pakettisi näyttää vaurioituneen kuljetuksessa, ota ensin yhteyttä paketin noutopaikkaan ja tämän jälkeen asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi jokaisena arkipäivänä, ja pyrimme aina vastaamaan viesteihin 24 tunnin sisällä niiden saapumisesta. Saat yhteyden asiakaspalveluumme laittamalla ruotsiksi tai englanniksi sähköpostia osoitteeseen: info@nordicfeel.fi. Lähetä viestisi meille sillä kielellä, millä haluat vastauksen. Muista mainita viestissäsi myös lasku- tai asiakasnumerosi. Näin meidän on helpompi auttaa sinua.

Jos huomaat jo pakettia hakiessa pakkauslaatikon vaurioituneen, on parempi, että jätät paketin hakematta ja annat sen palautua meille. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää tilauksesi uudestaan.

Ennen tilauksen lähettämistä punnitsemme paketin tuotteet yhdessä pakkausmateriaalien kanssa. Kun paketti saapuu noutopisteeseen, se punnitaan uudestaan ja painon pitää vastata ilmoittamaamme määrää. Lisäksi kaikki laskulla mainitut tuotteet skannataan ennen kuin tilaus lähtee varastoltamme. Tämä pakkausjärjestelmämme vaihe on keino varmistaa, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet. Vasta manuaalisen tuoteskannauksen jälkeen järjestelmämme hyväksyy paketin lähetettäväksi ja näin voimme olla varmoja, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet.

Jos jostain syystä tilauksesi kuitenkin on puutteellinen tai paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, ota ensin yhteyttä Postnordiin. Muista ottaa yhteyttä seitsemän päivän kuluessa tilauksesi hakemisesta ja säilytä alkuperäinen pakkauslaatikko missä tilauksesi on saapunut sinulle. Jos laatikossa on näkyviä vaurioita, ilmoita asiasta suoraan pakettisi noutopisteeseen. Tämän jälkeen Postnord tutkii tilaukselle aiheutuneet vauriot ja selvittää, onko paketin punnituksissa ollut eroavaisuuksia. Tämän jälkeen me päätämme, miten asiassa toimitaan ja otamme sinuun yhteyttä. Voit tehdä reklamaation Postnordin verkkosivuilla.

 

Haluan purkaa kaupan ja palauttaa tuotteita

Ostaessasi tuotteita meiltä sinulla on oikeus peruuttaa ostosopimuksesi ilman vaadittavia perusteita, 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta (peruuttamisoikeus). Peruuttamisoikeus tosin, ei koske alus- ja uimapukuja, joita ei voi terveys- ja hygieniasyistä enää palauttaa, kun ostopäätös on tehty ja purettu sinun toimestasi. Jos tilasit useita tuotteita, jotka toimitetaan erikseen, tai yhden tuotteen, joka toimitetaan useissa osissa ja eri aikoina, sinulla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän sisällä viimeisen tuotteen, tai tuotteen viimeisen osan vastaanottamisesta. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun on toimitettava meille selkeä viesti, joka sisältää nimesi, osoitteesi, mahdollisen puhelinnumerosi ja sähköposti-osoitteesi, ja kertoa haluavasi peruuttaa ostosopimuksen. Pyydämme tekemään sen mieluiten sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi. Kirjoitathan viestisi ruotsiksi tai englanniksi, sillä kielellä millä haluat vastauksen.

Voit myös hyvin lähettää sen postitse osoitteeseen:

 

Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 50 Växjö
SWEDEN

 

Muistathan antaa myös lasku- tai asiakasnumerosi yhteydenotossasi, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti.

Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi jokaisena arkipäivänä, ja pyrimme aina vastaamaan viesteihin 24 tunnin sisällä niiden saapumisesta.  

Jos päätät lähestyä meitä postitse, voit myös halutessasi käyttää kuluttajaviraston standardilomaketta peruuttamisoikeutta käytettäessä, ja se on löydettävissä tästä linkistä: http://publikationer.konsumentverket.se/sv/publikationer/lagarregler/lagar/2angerblankett.html.

On riittävää, että olet ilmoittanut ostosopimuksesi peruuttamisesta ennen harkinta-ajan loppumista. Jos käytät peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee lähettää tai tuoda tuotteet omakustanteisesti meille, ilman perusteettomia viivytyksiä, ja viimeistään 14 sisällä ostosopimuksen peruuttamisesta kertovan viestisi lähettämisestä.  

Jos purat ostosopimuksen, palautamme takaisin kaikki maksut, jotka olemme saaneet sinulta, sekä toimituskustannuksesi. Emme palauta mahdollisia lisäkustannuksia, jotka ovat tulleet johtuen siitä, että olet valinnut jonkin muun kuin edullisimman toimitustavan, jonka olemme tarjonneet. Emme myöskään korvaa palautuskuluja tuotteista, joita ei voi lähettää käyttäen tavallista postia. Tulet maksamaan sellaisten tuotteiden palautuksen välittömät kustannukset. Kustannusten osuus on enintään noin XX EUR. Meillä säilyy oikeus veloittaa sinulta asiakkaana tuotteen arvonalennus siltä osin, kuin arvonalennus koskee sitä, että olet käsitellyt tuotetta enemmän kuin on ollut tarpeen, saadaksesi selville sen ominaisuuksia tai tarkoitusta.

Palautusmaksu tapahtuu ilman perusteettomia viivytyksiä, ja aina viimeistään 14 päivän sisällä päivästä, jolloin ilmoitimme, sopimuksesi peruuttamisen loppuunsaattamisesta, ennakoiden, että sen ajan sisällä olemme saaneet tuotteet takaisin, tai saaneet kuitin siitä, että tuotteet on lähetetty takaisin meille. Tulemme palautuksessa käyttämään samaa maksutapaa, jota olet käyttänyt ostaessasi meiltä, jos emme tule ilmaisemaan muusta tavasta maksaa palautusmaksua.

 

HUOM! Kaikissa Remingtonin tuotteissa on 100 päivän avoin kauppa riippumatta tuotteen arvosta, poikkeuksina lisävarusteet ja asusteet. Lisää avoimesta kaupasta ja käytännöistä löydät tältä sivulta:     http://se.remington-europe.com/microsites/100-dagar-%C3%B6ppet-k%C3%B6p/

Avoimen kaupan oikeuden lisäksi Remingtonin tuotteissa on vähintään kahden vuoden takuu. Saadaksesi vuoden lisätakuun ostetuille tuotteillesi, rekisteröidy 28 päivän sisällä ostamisesta seuraavalla sivulla: https://se.remington-europe.com/product-registration.html

Haluan purkaa kaupan ja palauttaa tuotteita

Ostaessasi tuotteita meiltä, sinulla on oikeus peruuttaa ostosopimuksesi ilman vaadittavia perusteita, 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta (peruuttamisoikeus). Peruuttamisoikeus tosin, ei koske alus- ja uimapukuja, joita ei voi terveys- ja hygieniasyistä enää palauttaa, kun ostopäätös on tehty ja purettu sinun toimestasi. Jos tilasit useita tuotteita jotka toimitetaan erikseen, tai yhden tuotteen, joka toimitetaan useissa osissa ja eri aikoina, sinulla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän sisällä viimeisen tuotteen, tai tuotteen viimeisen osan vastaanottamisesta. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi sinun on toimitettava meille selkeä viesti, joka sisältää nimesi, osoitteesi, mahdollisen puhelinnumerosi ja sähköposti-osoitteesi, ja kertoa haluavasi peruuttaa ostosopimuksen. Pyydämme tekemään sen mieluiten sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi. Voit myös hyvin lähettää sen postitse osoitteeseen:


Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 50 Växjö
SWEDEN

 

Muistathan antaa myös asiakasnumerosi tai laskunumeron yhteydenotossasi, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman nopeasti.

 

Jos päätät lähestyä meitä postitse, voit myös halutessasi käyttää kuluttajaviraston standardilomaketta peruuttamisoikeutta käytettäessä, ja se on löydettävissä tästä linkistä: http://publikationer.konsumentverket.se/sv/publikationer/lagarregler/lagar/2angerblankett.html.

On riittävää, että olet ilmoittanut ostosopimuksesi peruuttamisesta ennen harkinta-ajan loppumista. Jos käytät peruuttamisoikeuttasi, sinun tulee  lähettää tai tuoda tuotteet omakustanteisesti meille, ilman perusteettomia viivytyksiä, ja viimeistään 14 sisällä ostosopimuksen peruuttamisesta kertovan viestisi lähettämisestä.  

Jos purat ostosopimuksen, palautamme takaisin kaikki maksut, jotka olemme saaneet sinulta, sekä toimituskustannuksesi. Emme palauta mahdollisia lisäkustannuksia, jotka ovat tulleet johtuen siitä, että olet valinnut jonkin muun kuin edullisimman toimitustavan, jonka olemme tarjonneet. Emme myöskään korvaa palautuskuluja tuotteista, joita ei voi lähettää käyttäen tavallista postia. Tulet maksamaan sellaisten tuotteiden palautuksen välittömät kustannukset. Kustannusten osuus on enintään noin XX EUR. Meillä säilyy oikeus veloittaa sinulta asiakkaana tuotteen arvonalennus siltä osin, kuin arvonalennus koskee sitä, että olet käsitellyt tuotetta enemmän kuin on ollut tarpeen, saadaksesi selville sen ominaisuuksia tai tarkoitusta.

Palautusmaksu tapahtuu ilman perusteettomia viivytyksiä, ja aina viimeistään 14 päivän sisällä päivästä, jolloin ilmoitimme, sopimuksesi peruuttamisen loppuunsaattamisesta, ennakoiden, että sen ajan sisällä olemme saaneet tuotteet takaisin, tai saaneet kuitin siitä, että tuotteet on lähetetty takaisin meille. Tulemme palautuksessa käyttämään samaa maksutapaa,jota olet käyttänyt ostaessasi meiltä, jos emme tule ilmaisemaan muusta tavasta maksaa palautusmaksua.

 

HUOM! Kaikissa Remingtonin tuotteissa on 100 päivän avoin kauppa riippumatta tuotteen arvosta, poikkeuksina lisävarusteet ja asusteet. Lisää avoimesta kaupasta ja käytännöistä löydät tältä sivulta:        http://se.remington-europe.com/microsites/100-dagar-%C3%B6ppet-k%C3%B6p/

Avoimen kaupan oikeuden lisäksi Remingtonin tuotteissa on vähintään kahden vuoden takuu. Saadaksesi vuoden lisätakuun ostetuille tuotteillesi, rekisteröidy 28 päivän sisällä ostamisesta seuraavalla sivulla: https://se.remington-europe.com/product-registration.html