Reklamaatiot ja palautukset

Haluan tehdä palautuksen

Ikävää, ettei tuote vastannut odotuksiasi. Nordicfeelin asiakkaana sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee käyttämättömiä tuotteita. Palautusoikeus ei koske avattuja hygiaeniatuotteita, joita ei voi terveys- ja hygieniasyistä enää palauttaa.

Mikäli haluat tehdä palautuksen, lähetä asiasta tieto sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi. Viestin tulee sisältää tilausnumerosi ja tieto tuotteista, jotka haluat palauttaa. Otathan huomioon, että palautuksesta aiheutuvat kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi

Voit lähettää käyttämättömät ja avaamattomat tuotteet seuraavaan osoitteeseen:

Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 74 Växjö
SWEDEN

Palautuksen saapumisessa ja käsittelyssä voi kulua joissain tapauksissa jopa 3-4 viikkoa. Hyvitys tapahtuu automaattisesti käyttäen samaa maksutapaa, jolla olet maksanut tilauksesi.  

Haluan tehdä reklamaation tuotteesta

Sinulla on asiakkaana oikeus reklamoida tilatusta tuotteesta kohtuullisen ajan sisällä mahdollisen vian huomaamisesta. Suosittelemme että teet valituksen niin pian kuin mahdollista. Reklamaatio on tehtävä joka tapauksessa viimeistään kolme vuotta tuotteen vastaanottamisesta*. Voit tehdä sen sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi.

Muistathan ilmoittaa viestissäsi tilausnumerosi ja reklamoitavan tuotteen tarkat tiedot, vian kuvauksen sekä kuvia tuotteesta saadaksesi mahdollisimman nopeaa palvelua.

Tämän jälkeen selvitämme asiaa ja päätämme jatkotoimenpiteistä. Otamme asiassa yhteyttä sähköpostitse ja kerromme lisätietoja palautuksesta. 

*Asiakkaanamme sinulla on aina kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteistamme, poikkeuksena ghd, jonka tuotteissa on kahden vuoden takuu. Ghd vastaa itse tuotteidensa hyvityksestä ja reklamaatiosta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi lisäohjeita.  

Paketti on vahingoittunut kuljetuksessa

Jos huomaat jo pakettia hakiessa pakkauslaatikon vaurioituneen, on parempi, että jätät paketin hakematta ja annat sen palautua meille. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää tilauksesi uudestaan.

Jos huomaat kotona, että pakettisi vaikuttaa vaurioituneen kuljetuksessa, otathan paketista kuvan ja lähetät sen asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi. Muistathan mainita viestissäsi myös tilausnumerosi. Näin meidän on helpompi auttaa sinua.

Ennen tilauksen lähettämistä punnitsemme paketin tuotteet yhdessä pakkausmateriaalien kanssa. Kun paketti saapuu noutopisteeseen, se punnitaan uudestaan ja painon pitää vastata ilmoittamaamme määrää. Lisäksi kaikki laskulla mainitut tuotteet skannataan ennen kuin tilaus lähtee varastoltamme. Tämä pakkausjärjestelmämme vaihe on keino varmistaa, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet. Vasta manuaalisen tuoteskannauksen jälkeen järjestelmämme hyväksyy paketin lähetettäväksi ja näin voimme olla varmoja, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet.

Jos jostain syystä tilauksesi kuitenkin on puutteellinen tai paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, säilytä alkuperäinen pakkauslaatikko, jossa tilauksesi on saapunut. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Tuote on siirretty ostoskärryyn.