Reklamaatiot ja palautukset

Haluan tehdä reklamaation tuotteesta

Sinulla on asiakkaana oikeus reklamoida tilaamastasi tuotteesta kohtuullisen ajan sisällä mahdollisen vian huomaamisesta. Suosittelemme että teet valituksen niin pian kuin mahdollista. Reklamaatio on tehtävä joka tapauksessa viimeistään kolme vuotta viallisen tuotteen vastaanottamisesta*.

Voit tehdä sen englanniksi tai ruotsiksi lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@nordicfeel.fi. Muistathan ilmoittaa viestissäsi asiakasnumeron tai laskunumeron ja tuotteen nimen, jotta voimme yhdistää viallisen tuotteen oikeaan tilaukseen. Annamme tarkemmat palautusohjeet sähköpostitse.

Kun tuote on palautunut varastolle, se tutkitaan. Mikäli hyväksymme reklamaation, tulemme käsittelemään sen joko korjaamalla tuotteen tai toimittamalla uuden. Joissain tapauksissa on myös mahdollista, että myönnämme alennuksen tai palautamme tuotteen kustannukset takaisin asiakkaalle.

Hyväksytyn reklamaation kohdalla vastaamme rahtikustannuksista sekä muista reklamaatiosta syntyneistä kustannuksista. Vaikka hyväksyisimme reklamaation, on asiakas velvoitettu minimoimaan reklamaation johdosta syntyvät kustannukset. Olet oikeutettu saamaan korvauksia vain välttämättömistä kuluista.

Tuotteet tutkitaan reklamaation yhteydessä jättämäsi vikaselvityksen mukaisesti. Siten on tärkeää antaa mahdollisimman yksityiskohtainen selvitys reklamaatiosta. Mikäli tuote todetaan tutkimuksen jälkeen virheettömäksi tai  tuotteen todetaan vahingoittunene asiakkaan virheellisen käytön seurauksena,  tulee  asiakkaan korvata tuotteen tutkinnasta aiheutuneet kustannukset sekä palautuskustannukset.

*Ghd-tuotteiden takuu ja reklamaatiot:

Mikäli haluat tehdä reklamaation ghd-muotoiluvälineestä, huomioithan että:

• Tuotteen valmistajana ghd tarjoaa 24 kuukauden takuun kaikista sähkölaitteista.
• Takuun aikana tuotteilla on ghd:n tarjoama vaihto-oikeus, mikäli tuote on viallinen.

Mikäli takuu on umpeutunut tai laitteen vika johtuu tapaturmasta tai laitteen huolimattomasta käytöstä, tuotetta ei voi vaihtaa.

Mikäli haluat reklamoida takuun piirissä olevan ghd-laitteen, ota yhteyttä valmistajan asiakaspalveluun osoitteessa asiakaspalveluFI@cotyinc.com tai puhelimitse 010 526 9920.

Paketti on vahingoittunut kuljetuksessa

Joskus paketit valitettavasti voivat vaurioitua matkalla. Jos huomaat jo pakettia hakiessa pakkauslaatikon vaurioituneen, on parempi, että jätät paketin hakematta ja annat sen palautua meille. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää tilauksesi uudestaan.

Jos huomaat kotona, että pakettisi näyttää vaurioituneen kuljetuksessa, ota ensin yhteyttä paketin noutopaikkaan ja tämän jälkeen asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme vastaa kaikkiin kysymyksiisi jokaisena arkipäivänä ja pyrimme vastaamaan viesteihin mahdollisimman pian niiden saapumisesta. Saat yhteyden asiakaspalveluumme laittamalla ruotsiksi tai englanniksi sähköpostia osoitteeseen: info@nordicfeel.fi. Muistathan mainita viestissäsi myös tilaus- tai laskunumerosi. Näin meidän on helpompi auttaa sinua.

Ennen tilauksen lähettämistä punnitsemme paketin tuotteet yhdessä pakkausmateriaalien kanssa. Kun paketti saapuu noutopisteeseen, se punnitaan uudestaan ja painon pitää vastata ilmoittamaamme määrää. Lisäksi kaikki laskulla mainitut tuotteet skannataan ennen kuin tilaus lähtee varastoltamme. Tämä pakkausjärjestelmämme vaihe on keino varmistaa, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet. Vasta manuaalisen tuoteskannauksen jälkeen järjestelmämme hyväksyy paketin lähetettäväksi ja näin voimme olla varmoja, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet.

Jos jostain syystä tilauksesi kuitenkin on puutteellinen tai paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, ota ensin yhteyttä Postnordiin. Muista ottaa yhteyttä seitsemän (7) päivän kuluessa tilauksesi hakemisesta ja säilytä alkuperäinen pakkauslaatikko, jossa tilauksesi on saapunut. Jos laatikossa on näkyviä vaurioita, ilmoita asiasta suoraan pakettisi noutopisteeseen. Tämän jälkeen Postnord tutkii tilaukselle aiheutuneet vauriot ja selvittää, onko paketin punnituksissa ollut eroavaisuuksia. Tämän jälkeen me päätämme, miten asiassa toimitaan ja otamme sinuun yhteyttä. Voit tehdä reklamaation Postnordin verkkosivuilla.

Haluan tehdä palautuksen

Ikävää, ettei tuote vastannut odotuksiasi. Nordicfeelin asiakkaana sinulla on aina oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta (peruuttamisoikeus). Palautusoikeus koskee avaamattomia ja käyttämättömiä tuotteita.

Mikäli haluat tehdä palautuksen, lähetäthän tiedon asiasta sähköpostitse osoitteeseen info@nordicfeel.fi. Viestin tulee sisältää tilausnumerosi ja tieto tuotteista, jotka haluat palauttaa. Otathan huomioon, että palautuksesta aiheutuvat kulut tulevat asiakkaan maksettavaksi

Voit lähettää käyttämättömät ja avaamattomat tuotteet seuraavaan osoitteeseen:

Nordic Web Trading
Högsbyvägen 3
352 74 Växjö
SWEDEN

Palautuksen saapumisessa ja käsittelyssä voi kulua joissain tapauksissa jopa 3-4 viikkoa. Hyvitys tapahtuu automaattisesti käyttäen samaa maksutapaa, jolla olet maksanut tilauksesi.  

HUOM! Ruotsista ostetuissa Remington-tuotteissa on 100 päivän avoin kauppa riippumatta tuotteen arvosta, poikkeuksina lisävarusteet ja asusteet. Lisää avoimesta kaupasta ja käytännöistä löydät tältä sivulta (ruotsiksi). Avoimen kaupan oikeuden lisäksi Remingtonin tuotteissa on vähintään kahden vuoden takuu. Saadaksesi vuoden lisätakuun ostetuille tuotteillesi tulee sinun rekisteröidä tuotteesi tällä sivulla (ruotsiksi) 28 päivän sisällä ostoksen teosta.

Tuote on siirretty ostoskärryyn.