0 Ostoskori

Paketti on vahingoittunut kuljetuksessa

Jos huomaat jo pakettia hakiessa pakkauslaatikon vaurioituneen, on parempi, että jätät paketin hakematta ja annat sen palautua meille. Ota tällöin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää tilauksesi uudestaan.

Jos huomaat kotona, että pakettisi vaikuttaa vaurioituneen kuljetuksessa, otathan paketista kuvan ja lähetät sen asiakaspalveluumme info@nordicfeel.fi. Muistathan mainita viestissäsi myös tilausnumerosi. Näin meidän on helpompi auttaa sinua.

Ennen tilauksen lähettämistä punnitsemme paketin tuotteet yhdessä pakkausmateriaalien kanssa. Kun paketti saapuu noutopisteeseen, se punnitaan uudestaan ja painon pitää vastata ilmoittamaamme määrää. Lisäksi kaikki laskulla mainitut tuotteet skannataan ennen kuin tilaus lähtee varastoltamme. Tämä pakkausjärjestelmämme vaihe on keino varmistaa, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet. Vasta manuaalisen tuoteskannauksen jälkeen järjestelmämme hyväksyy paketin lähetettäväksi ja näin voimme olla varmoja, että paketti sisältää kaikki tilatut tuotteet.

Jos jostain syystä tilauksesi kuitenkin on puutteellinen tai paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana, säilytä alkuperäinen pakkauslaatikko, jossa tilauksesi on saapunut. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme. 

Tuote on siirretty ostoskärryyn.